Måndag hela veckan

Please select a featured image for your post

Nu kör vi måndag hela veckan, ellerhur! Min dag har varit grym idag och nu ska jag snart bege mig mot Sats Odenplan för extrem back attack! Kommer bli grymt. Hoppas eran måndag varit bäst och att alla dagar i veckan kommer efterlikna denna måndagen!

Vill ni ha ryggpasset jag ska köra idag? Kommentera nedan sådana fall!

DIET IS ON (Off session)
Kommer köra ett kost split på följande;
Mål 1 (Frukost) 32/20/20
Mål 2 (Pre workout) 32/75/5
Mål 3 (Post workout shake, whey + banan/dextrose/malto) 32/75/0
Mål 4 (Post workout 2) 23/75/5
Mål 5 (Middag) 32/40/20

Vad menas med alla dessa siffror då? Jo det är Protein kolhydrater och fett och det räkas i gram! Jag och min coach kommer jobba med mycket kolhydrater kring träning, före och efter. Mycket mat betyder muskelbygge och massa härlig energi! Detta ska bli så spännande och jag är SÅ PEPPAD!

Har du också planerat nytt träningsschema, nytt kostsplit? HUR SER DITT KOMMANDE SCHEMA UT? Nu kör vi! 

 

2 kommentarer

Berätta vad du tycker

Din e-postadress kommer inte publiceras